Voucher na zakupy do zgarnięcia w konkursie Manhattanu!

0

www.rabatol.pl



300 PLN – voucher na taką kwotę do wydania na zakupy można zgarnąć w walentynkowej zabawie Centrum Handlowego Manhattan. Zasady zabawy są bajecznie proste, a kupcy z placu Pułaskiego już teraz zapowiadają, że to dopiero początek zmian w centrum handlowym z najdłuższą tradycją w Olsztynie.

Zaczęło się od rodzinnych eventów w przedświąteczne niedziele. Później ruszyły fanpage na Facebooku, kanał YouTube i konto na Instagramie. Gotowa do odpalenia jest także zupełnie nowa strona internetowa, a od minionego piątku trwa akcja rabatowa #WalentynkowyRabat, do której włączyli się niemal wszyscy handlowcy olsztyńskiego Manhattanu. Główną atrakcją przedwalentynkowego zamieszania jest jednak KONKURS „Nie tylko dla zakochanych”. Niewielkim wysiłkiem można w nim zgarnąć voucher o wartości 300 PLN. Oczywiście do wykorzystania na zakupy w Manhattanie.

Co trzeba zrobić, żeby go wygrać albo chociaż spróbować to zrobić? Otóż zasady są bajecznie proste. Główne zadanie to napisanie krótko i zwięźle trzech powodów, które „czynią, że lubisz odwiedzać Manhattan”. Później odpowiedź wystarczy przesłać na specjalny, konkursowy adres mailowy ([email protected]); dopisać imię, nazwisko i numer oraz krótką zgodę na przetwarzanie danych do celów marketingowych i… potem można już tylko czekać. Organizatorzy zabawy, czyli Zarząd Wspólnoty Lokalowej przy Placu Pułaskiego 7, na zgłoszenia czekają do niedzieli, 14 lutego, do godziny 23:59:59. O tym, kto wygra, zadecyduje specjalna komisja, której przedstawiciele już teraz zapowiadają, że najfajniejsze odpowiedzi wykorzystają podczas wiosennej kampanii promocyjnej Manhattanu w Olsztynie i regionie (szczegóły TUTAJ).

Zanosi się bowiem na to, że już niedługo Manhattan zacznie się zmieniać jeszcze mocniej. W planach jest m.in. instalacja windy, zagospodarowanie parkingu i generalny remont witryny wejściowej od strony ul. Kościuszki. Na dniach ma natomiast ruszyć nowa, bardzo świeża i kolorowa strona internetowa centrum handlowego z najdłuższą tradycją w całym regionie. Bo przecież tylko Manhattan to #WszystkieBarwyZakupów.

manhatan-fb

PODZIEL SIĘ